Tilbakemeldinger og undersøkelser blant norske fotohandlere viser at Olympus Norge er best i bransjen på håndtering av service og reklamasjoner.
- Alle produsenter leverer produkter med feil. Men dessverre er det altfor lett å bli best i bransjen på håndtering av disse reklamasjonene. Vi ønsker å snu noe kunden opplever som negativt til å bli en positiv overraskelse ved å levere bedre service enn man normalt kan forvente, sier Erik Skjerve, salgssjef i Olympus Norge.
For å kunne tilby enda bedre service for brukere av Olympus profesjonelle og entusiastmodeller innfører Olympus Norge en egen VIP-service, som per mai 2009 gjelder eiere av Olympus E-3 og E-30*.
Ved behov for service eller vedlikehold på kamerahus, objektiver eller blits skal kunden kontakte Olympus Norge direkte på telefon
23 00 50 50.
Innen 24 timer** vil kunden motta en spesialtilpasset eske med låneutstyr fra Olympus. Kunden legger sitt eget kamera i esken, setter på den vedlagte ferdig frankerte postlappen og leverer på nærmeste postkontor/post-i-butikk.
Når kameraet er mottatt hos Olympus vil man motta en SMS med informasjon om hvordan man kan følge reparasjonsprosessen via Olympus Track & Trace på internett.
Mens kameraet er til reparasjon vil eventuelle feil bli utbedret og kameraet vil bli renset, kalibrert og utstyrt med den nyeste programvaren.
Når reparasjonen er utført returnerer Olympus kameraet i den samme esken, og når kunden har mottatt sitt eget kamera returneres lånekameraet med ny ferdigfrankert postlapp.
For profesjonelle fotografer er fotoapparatet et arbeidsverktøy. For å kunne være trygg på å få gjennomført et oppdrag vil profesjonelle fotografer som har valgt Olympus-verktøy ha mulighet til å få tilsendt et lånekamera hvor enn de er i verden. Kun medlemmer av Olympus E-Masterprogram*** kan benytte seg av VIP-service internasjonalt.
Men Olympus leverer ikke bare god service til profesjonelle og entusiaster som har investert femsifrede beløp i fotoutstyr. Med alle kameraer levert av Olympus Norge følger sikkerhet for kunden:
Ett års verdensomspennende garanti****.
To års European Warranty****
Garantert maksimal reparasjonstid på 21 dager (fra Olympus Norge mottar produktet til Olympus Norge returnerer det).
Gratis brukerstøtte på telefon 00800 67 10 83 00.
- Alle produsenter leverer produkter med feil. Men dessverre er det altfor lett å bli best i bransjen på håndtering av disse reklamasjonene. Vi ønsker å snu noe kunden opplever som negativt til å bli en positiv overraskelse ved å levere bedre service enn man normalt kan forvente, sier Erik Skjerve, salgssjef i Olympus Norge.
For å kunne tilby enda bedre service for brukere av Olympus profesjonelle og entusiastmodeller innfører Olympus Norge en egen VIP-service, som per mai 2009 gjelder eiere av Olympus E-3 og E-30*.
Ved behov for service eller vedlikehold på kamerahus, objektiver eller blits skal kunden kontakte Olympus Norge direkte på telefon
23 00 50 50.
Innen 24 timer** vil kunden motta en spesialtilpasset eske med låneutstyr fra Olympus. Kunden legger sitt eget kamera i esken, setter på den vedlagte ferdig frankerte postlappen og leverer på nærmeste postkontor/post-i-butikk.
Når kameraet er mottatt hos Olympus vil man motta en SMS med informasjon om hvordan man kan følge reparasjonsprosessen via Olympus Track & Trace på internett.
Mens kameraet er til reparasjon vil eventuelle feil bli utbedret og kameraet vil bli renset, kalibrert og utstyrt med den nyeste programvaren.
Når reparasjonen er utført returnerer Olympus kameraet i den samme esken, og når kunden har mottatt sitt eget kamera returneres lånekameraet med ny ferdigfrankert postlapp.
For profesjonelle fotografer er fotoapparatet et arbeidsverktøy. For å kunne være trygg på å få gjennomført et oppdrag vil profesjonelle fotografer som har valgt Olympus-verktøy ha mulighet til å få tilsendt et lånekamera hvor enn de er i verden. Kun medlemmer av Olympus E-Masterprogram*** kan benytte seg av VIP-service internasjonalt.
Men Olympus leverer ikke bare god service til profesjonelle og entusiaster som har investert femsifrede beløp i fotoutstyr. Med alle kameraer levert av Olympus Norge følger sikkerhet for kunden:
Ett års verdensomspennende garanti****.
To års European Warranty****
Garantert maksimal reparasjonstid på 21 dager (fra Olympus Norge mottar produktet til Olympus Norge returnerer det).
Gratis brukerstøtte på telefon 00800 67 10 83 00.
- VIP-service gjelder ikke ved modeller kjøpt i utlandet eller EU-modeller kjøpt i Norge.
- Avhengig av Posten Norges leveringsevne
- Vilkår for å bli medlem av Olympus E-master finner en på www.olympus.no
- Kjøpskvittering eller korrekt utfylt garantikort kreves.
- Kjøpskvittering eller korrekt utfylt garantikort kreves.
- Vilkår for å bli medlem av Olympus E-master finner en på www.olympus.no
- Avhengig av Posten Norges leveringsevne
VIP-service til proffer og entusiaster
Olympus
Eiere av Olympus E-3 og E-30 får tilgang på ny, unik serviceordning fra Olympus Norge.
Tøffeste proffkamera på markedet
Olympus
Olympus E-3 er kjent som det mest robuste proffkamera på markedet, og brukes flittig av fotografer som jobber under ekstreme forhold.